onsdag 2 april 2014

Klarläggande

Det verkar som om ett antal kommentarer försvunnit. Jag plockade bort en kommentar som inte anknöt till något utan var en fri text. Kommentatorsfältet är till för kommentarer, det hör på namnet. Men det antyds eller sägs att något är borta. Det är inte mitt fel. Återkom eller bit ihop och gå vidare. I passionstiden stänger jag kommentatorsfältet. Då följer vi Frälsarens väg till korset. Däremot ska jag skriva lite - Deo volente - men alltså texter som inte kan kommenteras förrän på Påskdagen. Förstår ni finessen? Vi ska få lite tid till den veckorna före Påsk verkligen handlar om.

1 kommentar:

  1. Undertecknads text var i alla fall ingen"fri text". Den var ett svar till herr Dike. Men föll bort gjorde den tydligen. Jag gjorde som jag alltid brukar göra. Så av det förstår jag ingenting. Men Dike kanske är lika glad om han slipper mitt svar? Inget kul om kommentarer faller bort.

    "Präst från Skara stift"

    SvaraRadera